martes, 25 de septiembre de 2012

Roja reluce la rosa


Roja reluce la rosa,                         
flor que seduce mi ser.              
Fresca, esbelta, hermosa,          
pronto me hará enloquecer.     

Tiendo mi mano ansiosa,         
tal es mi afán de querer.          
Pincha la flor espinosa,            
nunca se deja coger.               

Ríe la flor vanidosa,                
sangra mi mano y mi ser.        
Ella sonríe gozosa,                 
viéndome hoy perecer.          

Publicado el 25 de septiembre en www.lasiringadepan.blogspot.com .
Ilustración: No hay rosa sin espinas de Carl Spitzweg (1850).
Texto de Joan Fontanillas Sánchez.

2 comentarios:

  1. Perdón, ¿acaso es un poema de adolescencia? ¿Cuántos años tenías por aquellos tiempos, Mozalbete Juan?

    ResponderEliminar
  2. Passava dels vint, poema dels meus temps universitaris, els meus segons temps universitares (a clàssiques).
    És curiós, abans em trobava molt insegur escrivint poemes en català ja que em semblava que tenia molt més vocabulari en castellà. Ara sóc una mica diglòssic, prosa en castellà, poesia en català...

    ResponderEliminar